Interjú

Sziasztok! Most nem egy újabb résszel jelentkezem, hanem egy interjúval, amit egy nagyon kedves lány készített velem. :) Az Ő blogját itt érhetitek el: Interjúk, csak nektek!

Mi volt az első gondolatod, amikor megláttad a kérésem?
Nagyon meglepődtem. Egyáltalán nem számítottam rá. Boldog voltam, hogy felkértél, és még most is boldog vagyok. Még egyszer nagyon szépen meg szeretném köszönni a felkérést.

Hogyan érint az a tény, hogy egy olvasód kérte, hogy készítsek veled interjút?
Ez nagyon aranyos dolog. Fogalmam sem volt róla. Eszméletlen, hiszen még csak nem régen kezdtem el a történetet. Jó érzéssel tölt el az, hogy ilyen nagyszerű olvasóim vannak.

Honnan jött az ötlet, hogy blogolni kezdj?
Nem tudom, csak szerettem volna valami olyat csinálni, ami talán másoknak is tetszik. Ekkor jött az ötlet ahhoz, hogy blogoljak.

Vannak komolyabb terveid is az írással?
Egyelőre még nincsenek. Kezdő vagyok ebben az egészben, és még nagyon sokat kell fejlődnöm ahhoz, hogy tényleg jónak tartsam a munkámat. Egyelőre még csak próbálkozok. Majd meglátjuk, hogy mi lesz később.

Miből szerzel ihletet egy-egy részhez?
Általában olyan zenét hallgatok, amilyenre az adott részt szeretném megírni. Ez valamilyen szinten segíti a munkámat. Könnyebben írok a fejezeteket, és jobban bele tudom magam élni a történetbe.

Mivel töltöd a szabadidődet a blogoláson kívül?
Az igazság az, hogy az iskola mellett nincs túl sok időm. Ha ki szeretnék kapcsolódni, akkor könyvet olvasok, zenét hallgatok vagy elmegyek sétálni a barátnőimmel.

A környezetedben élők tudják, hogy írással foglalkozol?
Nem. Az a helyzet, hogy nem szeretném megmutatni a körülöttem élőknek a munkáimat.

Ki a legnagyobb kritikusod?
A legjobb barátnőm. Igen, ő az az egy személy, akinek meg merem mutatni, amit írok. Rá számíthatok, és nem fél kimondani, ha neki nem tetszik, amit írtam. Általában segít, hogy mivel lehetek jobb, és ez nagyon jó érzés.

Sikerre számítasz a történeteddel kapcsolatban? Sok olvasót fog vonzani?
Sikerre? Nem hiszem. Ugyan az olvasóim száma egyre csak nő, de nem hiszem, hogy nagyon sikeres lenne. Persze szeretném, ha lennének még olyanok, akiknek tetszik az irományom. Majd meglátjuk, hogy mi lesz belőle.

Köszönöm szépen, hogy elvállaltad az interjút. További sok sikert!
Én köszönöm, hogy felkértél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése